Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 2 oktober 2012

Jasbeschermer

Ken je de gehaakte jasbeschermer nog? Ziet er toch geweldig vrolijk uit? Zelfs als het regent!


Je kunt een uitgebreide beschrijving kopen (in het Nederlands) bij de Da Wanda Shop van Meertje. Het patroon heeft 3 varianten die je weer kunt combineren en kunt aanpassen aan jouw fiets. 



Meertje heeft een Duitstalig blog waar je elke dinsdag kunt linken met je freubels! Kijk maar op: http://meertjes-stuff.blogspot.nl/



3 opmerkingen:

  1. Supervrolijk zijn ze! Waar ik van de week aan dacht was zo'n gehaakt netje voor over je zadel, dat herinner ik me nog van vroeger.. nooit meer teruggezien, jij misschien Jeanet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op het weblog van Berthi staat een gratis patroon voor deze jasbeschermers.Groetjes, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. museum staphorst heeft een gratis beschrijving van dit patroon, en op haken, hipper kan bijna niet vindt je hem ook...
    greetz

    BeantwoordenVerwijderen