Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 29 oktober 2012

Maandag...

Na zo'n heerlijk weekend, kan de dag niet somberder beginnen. Het weer dan, he? ;-)

Het miezert hier en ondanks de wisseling van het uur wil het maar niet licht worden. Goed weer om hard aan de slag te gaan, want er moet deze week heel wat gebeuren! Woensdag ga ik mijn prijs ophalen bij de KreaDoe, spannend. Ik mag live gaan bloggen, maar dat doe ik altijd al "live"... en ik bezit geen tablet, i-phone of andere snufjes, dus hoe dat gaat verlopen?
Dat betekent ook dat ik de hele dag niet in de winkel ben...

Dit weekend kreeg ik leuke ideetjes gemaild, ik wil ze met jullie delen:

Deze tas is gemaakt door Nicole, ze noemt zichzelf een beginnend haakster, maar dat zou je van deze tas niet zeggen, je vind 'm terug op haar blog.



Anna maakte deze vogeltjes-applicatie, je kunt 'm (met beschrijving) terugvinden op haar blog




2 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad weer om lekker binnen te blijven. De vakanties zijn hier net voorbij en de kinderen mochten vanmorgen direct weer met regenpakken aan naar school. Dat vind ik altijd een beetje sneu maar we mogen niet klagen want we hadden een mooie herfstvakantie. Genoeg nu over het weer. Veel succes woensdag. Enne je hebt die prijs verdient want ik ben een groot fan van je blog. Ik lees hem altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    wat een ontzettend leuke vrolijke tas. Vooral nu in deze koude dagen nu het al wat donkerder wordt is die tas wel erg leuk. Je wordt er helemaal vrolijk van, wat een leuke bolletjes wol heb je ook gebruikt! Echt super

    BeantwoordenVerwijderen